Aktualności
Zadanie finansowane ze środków:
Informujemy, że rok 2017 był ostatnim rokiem realizacji
Programu Animator Sportu Osób Niepełnosprawnych.
Zachęcamy do udziału w nowym projekcie
„Organizacja zajęć sekcji sportowych dla osób niepełnosprawnych w 2018 r.”
OGÓLNE ZAŁOŻENIA OZSSON
Szczegółowe informacje już wkrótce.
I EDYCJA 2017
Poniżej lista osób zakwalifikowanych w województwie wielkopolskim
do Programu Animator Sportu Osób Niepełnosprawnych I edycja 2017
LISTA
Wszystkie osoby zakwalifikowane do Programu prosimy o zapoznanie się z informacjami dostępnymi na http://szswielkopolska.pl/ason/podpisywanie-umow/
i przesłanie niezbędnych dokumentów.
2.12.2016r ZASADY ROZLICZEŃ
Kończy się II edycja 2016r. Animatora Sportu Osób Niepełnosprawnych, zapraszamy wszystkich animatorów do rozliczania się w dniach 19-21 grudnia 2016r (termin ostateczny). Rozliczenia można przesyłać również pocztą na adres SZS „WIELKOPOLSKA”, ul. Golęcińska 9, 60-626 Poznań. Rozliczenie nastąpi po spełnieniu poniższych kryteriów:
- przedstawienie dzienniczka pracy z rozpisanymi zajęciami – dni, godziny,
- dzienniczek musi być podpisany przez Prezesa klubu, dyrektora placówki, lub osobę upoważnioną do kontroli, z adnotacją, że praca została wykonana (pieczątka firmowa, imienna i podpis),
- w czasie trwania edycji Prezes lub inna upoważniona osoba np. dyrektor placówki powinni przeprowadzić minimum dwie kontrole zajęć, odnotowując datę i uwagi w dzienniczku oraz na formularzu (załączone dwustronne oświadczenie do dzienniczka) na podstawie którego rozliczamy wykonanie pracy,
- udokumentowanie otrzymania wynagrodzenia od pierwszego płatnika – kopia rachunku potwierdzona adnotacją – wypłaty dokonano – oraz pieczątką firmową, imienną i podpisem,
- dostarczeniu do biura SZS wypełnionego poprawnie zaświadczenia od pierwszego płatnika,
- podpisaniu oświadczenia o nie korzystaniu z innych programów szkoleniowych prowadzonych przez MSiT,
- wypełnienia oświadczenia do celów ZUS,
- dostarczenie do biura SZS wypełnionego odpowiedniego rachunku.
17.06.2016r. ZASADY ROZLICZEŃ
Kończy się I edycja 2016r. Animatora Sportu Osób Niepełnosprawnych, zapraszamy wszystkich animatorów do rozliczania się w dniach 20 czerwca 2016r – 30 czerwca (termin ostateczny). Rozliczenia można przesyłać również pocztą na adres SZS „WIELKOPOLSKA”, ul. Golęcińska 9, 60-626 Poznań. Rozliczenie nastąpi po spełnieniu poniższych kryteriów:
1. przedstawienie dzienniczka pracy z rozpisanymi zajęciami – dni, godziny,
2. dzienniczek musi być podpisany przez Prezesa klubu, dyrektora placówki, lub osobę upoważnioną do kontroli, z adnotacją, że praca została wykonana (pieczątka firmowa, imienna i podpis),
3. w czasie trwania edycji Prezes lub inna upoważniona osoba np. dyrektor placówki powinni przeprowadzić minimum dwie kontrole zajęć, odnotowując datę i uwagi w dzienniczku oraz na formularzu (załączone dwustronne oświadczenie do dzienniczka) na podstawie którego rozliczamy wykonanie pracy,
4. udokumentowanie otrzymania wynagrodzenia od pierwszego płatnika – kopia rachunku potwierdzona adnotacją – wypłaty dokonano – oraz pieczątką firmową, imienną i podpisem,
5. dostarczeniu do biura SZS wypełnionego poprawnie zaświadczenia od pierwszego płatnika,
6. podpisaniu oświadczenia o nie korzystaniu z innych programów szkoleniowych prowadzonych przez MSiT,
7. wypełnienia oświadczenia do celów ZUS,
8. dostarczenie do biura SZS wypełnionego odpowiedniego rachunku.
Aktualność z dnia 1.03.2016:
W dniu 29.02.2016 odbyła się Komisja zatwierdzająca wnioski na realizację programu Animator Sportu Osób Niepełnosprawnych.
Osoby zakwalifikowane do programu prosimy o przysłanieniezbędnych dokumentów
Zadanie finansowane ze środków:
ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
ZASADY ROZLICZEŃ
Kończy się II edycja 2015r. Animatora Sportu Osób Niepełnosprawnych, zapraszamy wszystkich animatorów do rozliczania się w dniach 21-23 grudnia 2015r (termin ostateczny). Rozliczenia można przesyłać również pocztą na adres SZS „WIELKOPOLSKA”, ul. Golęcińska 9, 60-626 Poznań. Rozliczenie nastąpi po spełnieniu poniższych kryteriów:
- przedstawienie dzienniczka pracy z rozpisanymi zajęciami – dni, godziny,
- dzienniczek musi być podpisany przez Prezesa klubu, dyrektora placówki, lub osobę upoważnioną do kontroli, z adnotacją, że praca została wykonana (pieczątka firmowa, imienna i podpis),
- w czasie trwania edycji Prezes lub inna upoważniona osoba np. dyrektor placówki powinni przeprowadzić minimum dwie kontrole zajęć, odnotowując datę i uwagi w dzienniczku oraz na formularzu (załączone dwustronne oświadczenie do dzienniczka) na podstawie którego rozliczamy wykonanie pracy,
- udokumentowanie otrzymania wynagrodzenia od pierwszego płatnika – kopia rachunku potwierdzona adnotacją – wypłaty dokonano – oraz pieczątką firmową, imienną i podpisem,
- dostarczeniu do biura SZS wypełnionego poprawnie zaświadczenia od pierwszego płatnika,
- podpisaniu oświadczenia o nie korzystaniu z innych programów szkoleniowych prowadzonych przez MSiT,
- wypełnienia oświadczenia do celów ZUS,
- dostarczenie do biura SZS wypełnionego odpowiedniego rachunku.
Wnioski na II edycję 2015r. można składać do dnia 26.08.2015r.
KOMISJA PROGRAMU ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
II edycji 2014r.
ODBYŁA SIĘ W DNIU 29.08.2014r.
OSOBY ZAKWALIFIKOWANE DO PROGRAMU ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PROSZONE SĄ O PODPISANIE UMOWY W DNIACH OD 1 – 8 września 2014r. W SIEDZIBIE SZS „WIELKOPOLSKA” NA UL. GOLĘCIŃSKIEJ 9 W POZNANIU ORAZ O DOSTARCZENIE WSZYSTKICH NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW:
– kserokopię umowy z pierwszym płatnikiem, uwzględnione będą tylko umowy zlecenie (umowy o dzieło jako niezgodne z zakresem działania nie będą uwzględnione) potwierdzoną oryginalną pieczątką i podpisem za okres 1 września – 19 grudnia 2014r., z zapisem określającym pracę w ramach programu „animator sportu osób niepełnosprawnych”. Umowy nie będą podpisywane z osobami, które są zatrudnione na umowę o pracę z klubem, który jest wnioskodawcą, a klub jest jedynym (głównym) płatnikiem,
– aktualny wypis z organu rejestrowego stowarzyszenia (ważny 1 rok decyduje data wystawienia, a nie data potwierdzenia za zgodność z oryginałem, wyciągi lub wypisy wystawia organ rejestrowy – starostwo powiatowe, KRS aktualne wypisy składają stowarzyszenia, które dotychczas nie złożyły),
– wykaz dni, godzin i miejsc zajęć prowadzonych w ramach programu oraz oświadczenie,
– lista uczestników z określeniem stopnia i rodzaju niepełnosprawności,
– przedstawienie do wglądu dokumentów stwierdzających posiadanie uprawnień pozwalających na pracę z osobami niepełnosprawnymi: instruktora osób niepełnosprawnych, instruktora lub trenera wraz z zaświadczeniem upoważniającym do pracy z młodzieżą niepełnosprawną (dotyczy tych osób, które nie złożyły dokumentacji w tym zakresie). W przypadku nauczycieli ze szkół i ośrodków specjalnych potwierdzenie uprawnień do pracy z osobami niepełnosprawnymi wystawione przez dyrekcję placówki oświatowej. Nie będą honorowane zaświadczenia ani inne dokumenty wystawione przez instytucje nieuprawnione do wystawiania,
Istnieje możliwość przesłania do Państwa umów. W tej sytuacji prosimy o przesłanie brakujących dokumentów wraz z kopertą zwrotną (formatu takiego, aby zmieścił się dzienniczek), z wypisanym adresem i naklejonym znaczkiem pocztowym. Po otrzymaniu od nas umów, prosimy o wypełnienie i niezwłoczne przesłanie jednego egzemplarza do biura.
W przypadku nie spełnienia wymagań formalnych do dnia 8 września Animator zostanie skreślony z listy, na jego miejsce wybrany zostanie kolejny Animator z listy rezerwowej (lista rezerwowa jest listą alfabetyczną).
II EDYCJA PROGRAMU ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Zapraszamy do składania wniosków do 14 sierpnia 2014r.
KOMISJA PROGRAMU ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH edycji I 2014r. ODBYŁA SIĘ W DNIU 28.02.2014r.
OSOBY ZAKWALIFIKOWANE DO PROGRAMU ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PROSZONE SĄ O PODPISANIE UMOWY OD DNIA 3 marca – 7 marca 2014r. W SIEDZIBIE SZS „WIELKOPOLSKA” NA UL. GOLĘCIŃSKIEJ 9 W POZNANIU ORAZ O DOSTARCZENIE WSZYSTKICH NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW:
– kserokopię umowy z pierwszym płatnikiem, uwzględnione będą tylko umowy zlecenie (umowy o dzieło jako niezgodne z zakresem działania nie będą uwzględnione) potwierdzoną oryginalną pieczątką i podpisem za okres 1 marca – 27 czerwca 2014r., z zapisem określającym pracę w ramach programu „animator sportu osób niepełnosprawnych”. Umowy nie będą podpisywane z osobami, które są zatrudnione na umowę o pracę z klubem, który jest wnioskodawcą, a klub jest jedynym (głównym) płatnikiem,
– aktualny wypis z organu rejestrowego stowarzyszenia (ważny 1 rok decyduje data wystawienia, a nie data potwierdzenia za zgodność z oryginałem, wyciągi lub wypisy wystawia organ rejestrowy – starostwo powiatowe, KRS aktualne wypisy składają stowarzyszenia, które dotychczas nie złożyły),
– wykaz dni, godzin i miejsc zajęć prowadzonych w ramach programu oraz oświadczenie,
– lista uczestników z określeniem stopnia i rodzaju niepełnosprawności,
– przedstawienie do wglądu dokumentów stwierdzających posiadanie uprawnień pozwalających na pracę z osobami niepełnosprawnymi: instruktora osób niepełnosprawnych, instruktora lub trenera wraz z zaświadczeniem upoważniającym do pracy z młodzieżą niepełnosprawną (dotyczy tych osób, które nie złożyły dokumentacji w tym zakresie). W przypadku nauczycieli ze szkół i ośrodków specjalnych potwierdzenie uprawnień do pracy z osobami niepełnosprawnymi wystawione przez dyrekcję placówki oświatowej. Nie będą honorowane zaświadczenia ani inne dokumenty wystawione przez instytucje nieuprawnione do wystawiania,
Istnieje możliwość przesłania do Państwa umów. W tej sytuacji prosimy o przesłanie brakujących dokumentów wraz z kopertą zwrotną (formatu takiego, aby zmieścił się dzienniczek), z wypisanym adresem i naklejonym znaczkiem pocztowym. Po otrzymaniu od nas umów, prosimy o wypełnienie i niezwłoczne przesłanie jednego egzemplarza do biura.
W przypadku nie spełnienia wymagań formalnych do dnia 7 marca Animator zostanie skreślony z listy, na jego miejsce wybrany zostanie kolejny Animator z listy rezerwowej (lista rezerwowa jest listą alfabetyczną).
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z listą Animatorów zakwalifikowanych do udziału w programie.
RUSZA PROGRAM ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH 2014
Zapraszamy wszystkich Animatorów do składania wniosków do 21.02.2014r. (liczy się data wpływu) na I edycję Programu.
KOMISJA PROGRAMU ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH edycji II 2013r. ODBYŁA SIĘ W DNIU 28.08.2013r.
OSOBY ZAKWALIFIKOWANE DO PROGRAMU ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PROSZONE SĄ O PODPISANIE UMOWY OD DNIA 4 września – 15 września 2013r. W SIEDZIBIE SZS „WIELKOPOLSKA” NA UL. GOLĘCIŃSKIEJ 9 W POZNANIU ORAZ O DOSTARCZENIE WSZYSTKICH NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW:
– kserokopię umowy z pierwszym płatnikiem, uwzględnione będą tylko umowy zlecenie (umowy o dzieło jako niezgodne z zakresem działania nie będą uwzględnione) potwierdzoną oryginalną pieczątką i podpisem za okres 1 wrzesień – 20 grudzień 2013r., z zapisem określającym pracę w ramach programu „animator sportu dzieci i młodzieży. Umowy nie będą podpisywane z osobami, które są zatrudnione na umowę o pracę z klubem, który jest wnioskodawcą, a klub jest jedynym (głównym) płatnikiem,
– aktualny wypis z organu rejestrowego stowarzyszenia (ważny 1 rok decyduje data wystawienia, a nie data potwierdzenia za zgodność z oryginałem, wyciągi lub wypisy wystawia organ rejestrowy – starostwo powiatowe, KRS aktualne wypisy składają stowarzyszenia, które dotychczas nie złożyły),
– wykaz dni, godzin i miejsc zajęć prowadzonych w ramach programu oraz oświadczenie,
– lista uczestników z określeniem stopnia i rodzaju niepełnosprawności,
– przedstawienie do wglądu dokumentów stwierdzających posiadanie uprawnień pozwalających na pracę z osobami niepełnosprawnymi: instruktora osób niepełnosprawnych, instruktora lub trenera wraz z zaświadczeniem upoważniającym do pracy z młodzieżą niepełnosprawną (dotyczy tych osób, które nie złożyły dokumentacji w tym zakresie). W przypadku nauczycieli ze szkół i ośrodków specjalnych potwierdzenie uprawnień do pracy z osobami niepełnosprawnymi wystawione przez dyrekcję placówki oświatowej. Nie będą honorowane zaświadczenia ani inne dokumenty wystawione przez instytucje nieuprawnione do wystawiania,
Istnieje możliwość przesłania do Państwa umów. W tej sytuacji prosimy o przesłanie brakujących dokumentów wraz z kopertą zwrotną (formatu takiego, aby zmieścił się dzienniczek), z wypisanym adresem i naklejonym znaczkiem pocztowym. Po otrzymaniu od nas umów, prosimy o wypełnienie i niezwłoczne przesłanie jednego egzemplarza do biura.
W przypadku nie spełnienia wymagań formalnych do dnia 15 września Animator zostanie skreślony z listy, na jego miejsce wybrany zostanie kolejny Animator z listy rezerwowej (lista rezerwowa jest listą alfabetyczną).
KOMISJA PROGRAMU ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH edycji I 2013r. ODBYŁA SIĘ W DNIU 13.02.2013r.
OSOBY ZAKWALIFIKOWANE DO PROGRAMU ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PROSZONE SĄ O PODPISANIE UMOWY OD DNIA 18 lutego – 1 marca 2013r. W SIEDZIBIE SZS „WIELKOPOLSKA” NA UL. WOŹNEJ 12 W POZNANIU ORAZ O DOSTARCZENIE WSZYSTKICH NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW:
– kserokopię umowy z pierwszym płatnikiem, uwzględnione będą tylko umowy zlecenie (umowy o dzieło jako niezgodne z zakresem działania nie będą uwzględnione) potwierdzoną oryginalną pieczątką i podpisem za okres 1 marzec – 28 czerwiec, z zapisem określającym pracę w ramach programu „animator sportu dzieci i młodzieży. Umowy nie będą podpisywane z osobami, które są zatrudnione na umowę o pracę z klubem, który jest wnioskodawcą, a klub jest jedynym (głównym) płatnikiem.
– aktualny wypis z organu rejestrowego stowarzyszenia (ważny 1 rok decyduje data wystawienia, a nie data potwierdzenia za zgodność z oryginałem, wyciągi lub wypisy wystawia organ rejestrowy – starostwo powiatowe, KRS aktualne wypisy składają stowarzyszenia, które dotychczas nie złożyły),
– wykaz dni, godzin i miejsc zajęć prowadzonych w ramach programu oraz oświadczenie (wypełniamy wg nowego wzoru !!!),
– lista uczestników z określeniem stopnia i rodzaju niepełnosprawności
– przedstawienie do wglądu dokumentów stwierdzających posiadanie uprawnień pozwalających na pracę z osobami niepełnosprawnymi: instruktora osób niepełnosprawnych, instruktora lub trenera wraz z zaświadczeniem upoważniającym do pracy z młodzieżą niepełnosprawną (dotyczy tych osób, które nie złożyły dokumentacji w tym zakresie). W przypadku nauczycieli ze szkół i ośrodków specjalnych potwierdzenie uprawnień do pracy z osobami niepełnosprawnymi wystawione przez dyrekcję placówki oświatowej. Nie będą honorowane zaświadczenia ani inne dokumenty wystawione przez instytucje nieuprawnione do wystawiania.
– numer legitymacji trenerskiej / instruktorskiej
Istnieje możliwość przesłania do Państwa umów. W tej sytuacji prosimy o przesłanie brakujących dokumentów wraz z kopertą zwrotną (formatu takiego, aby zmieścił się dzienniczek), z wypisanym adresem i naklejonym znaczkiem pocztowym. Po otrzymaniu od nas umów, prosimy o wypełnienie i niezwłoczne przesłanie jednego egzemplarza do biura.
Program „Animator Sportu Osób Niepełnosprawnych” w roku 2013 będzie prowadzony na dotychczasowych zasadach.
Zapraszamy wszystkich Animatorów do składania wniosków w terminie 7.01 – 7.02.2013r. na I edycję tego Projektu.
i rodzaju niepełnosprawności – przedstawienie do wglądu dokumentów stwierdzających posiadanie uprawnień pozwalających na pracę z osobami niepełnosprawnymi: instruktora osób niepełnosprawnych, instruktora lub trenera wraz z zaświadczeniem upoważniającym do pracy z młodzieżą niepełnosprawną (dotyczy tych osób, które nie złożyły dokumentacji w tym zakresie). W przypadku nauczycieli ze szkół i ośrodków specjalnych potwierdzenie uprawnień do pracy z osobami niepełnosprawnymi wystawione przez dyrekcję placówki oświatowej. Nie będą honorowane zaświadczenia ani inne dokumenty wystawione przez instytucje nieuprawnione do wystawiania. – numer legitymacji trenerskiej / instruktorskiej Istnieje możliwość przesłania do Państwa umów. W tej sytuacji prosimy o przesłanie brakujących dokumentów wraz z kopertą zwrotną (formatu takiego, aby zmieścił się dzienniczek), z wypisanym adresem i naklejonym znaczkiem pocztowym. Po otrzym
Decyzją komisji wybranych zostało 25 osób z programu Animator Sportu Osób Niepełnosprawnych. Listy znajdują się w odpowiednich zakładkach na naszej stronie. Umowy należy podpisać do dnia 1 marca 2012 włącznie. Do podpisania umowy niezbędny jest komplet dokumentów (umowa z pierwszym płatnikiem, harmonogram, oświadczenie, wypis z KRS oraz dokument poświadczający uprawnienia instruktorskie).
Szkolny Związek Sportowy „WIELKOPOLSKA” informuje, że w dniu dzisiejszym rozpoczęliśmy oficjalny i potwierdzony nabór wniosków na Animatora Sportu Osób Niepełnosprawnych.
Termin składania wniosków Programów upływa 15.02.2012r.
W związku z potrzebą utrzymania się w terminie składania wniosków i podpisywania umów warunkowo zaczęliśmy rekrutację na Animatora Sportu Osób Niepełnosprawnych.
Wnioski na wszystkie wyżej wymienione Programy należy składać do 15.02.2012r.
W przypadku zmian programowych oraz warunki realizacji Programu, Animator będzie miał prawo wycofać swój wniosek, bądź poprawić.
O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco na stronie internetowej.