Niezbędne dokumenty
Dokumenty do pobrania
PROGRAMU „ANIMATOR SPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”
Złożenie wniosku:
2. Druk Oświadczenia MSIT- o nie pobieraniu innych środków z MSIT
Należy dosłać po ogłoszeniu wyników:
1. Kopię umowy zlecenie z pierwszym płatnikiem ( klubem, stowarzyszeniem itp.)
2. Umowę zlecenie z SZS tylko składki zdrowotne lub
2a. Umowa zlecenie z SZS PEŁNE składki emerytalne i rentowe
3. Oświadczenie ZUS do umowy zlecenie
4. Listę uczestników (min 10 os.)z określeniem stopnia i rodzaju niepełnosprawności (umysłowa, wzrokowa, słuchowa, ruchowa). Zatytułowana imieniem i nazwiskiem trenera i nr legitymacji/trenera instruktora
Określenie rodzaju prowadzonych zajęć (usprawniające, usprawniająco-rekreacyjne, sportowo-rehabilitacyjne)
5. Druk Treningów – harmonogram
6. Kserokopię uprawnień
7. KRS jednostki/ klubu prowadzącego zajęcia
8. Kopertę rozmiar co najmniej B5 ze znaczkiem, żeby zmieścić dzienniczek.
Do rozliczenia:
1. Zaświadczenie od 1 płatnika o wypłaceniu wynagrodzenia
2. Kserokopię rachunku/ów potwierdzające otrzymanie co najmniej 1200zł od pierwszego płatnika
3. Dzienniczek Animatora z dwustronnym oświadczeniem
3a. Dzienniczek animatora – scalony
7. Kopertę rozmiar co najmniej B5 ze znaczkiem, żeby zmieścić dzienniczek.